eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKultura wypowiedzi pracowników mBankuRe: Kontakty osobiste w rzeczywistosci z rodzina Bolanowskich
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kontakty osobiste w rzeczywistosci z rodzina Bolanowskich
    Date: Sun, 15 Feb 2004 01:40:09 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <c0mf5o$3pt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bulccv$q6k$1@news.onet.pl> <buqfq3$jo1$1@news.onet.pl>
    <bv8tn6$3e6$1@korweta.task.gda.pl> <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: pc47.przemysl.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1076805625 3901 213.76.239.47 (15 Feb 2004 00:40:25
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Feb 2004 00:40:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <0...@p...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:285394
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2004-02-15 00:03, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Malinka wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > nazywanie klientow: oslami, baranami, debilami (np "musisz to
    > stawic inaczej na stronie bo te debile nie zrozumieja" albo "powiedz mi ktory
    > kutafon wie co to grace period").

    Oczywiste ... mnie to zupełnie nie dziwi ...

    > Wielu pracownikow, nie wszyscy jednak, uzywa przeklenstw, tak jest w wielu
    > firmach, wiec nie podnosilabym alarmu.

    Ehhh ... nadal nie lubie tego zdziwienia ... Idziesz do Nekronalda ...
    zamawiasz coś , co na siłę imituje mięso ... Pani mówi grzecznie : Coś
    jeszcze ? Miłego dznia, dziękujemy zapraszamy ponownie ...
    Odwracając się celem zrealizowania zamówienia normalnym jest powiedzenie
    pod nosem UDŁAW SIĘ C*UJU , Pier**l się gn**u ...

    > W niewielu jednak firmach panuje kult mam-to-wszystko-gleboko-gdzies.

    To tylko tak wygląda ... każdy jednak swoje robi , bo jakby nie robił ,
    to by poleciał ... bo jakby nie było ci na górze chca , co by
    instytucyja grosz przynosiła ...

    > W biurze mBanku pracuje sie od 9.30 (chociaz przychodzenie po 11 jest na porzadku
    > dziennym), pozniej kawka, lunczyk, wyjscie na papieroska, czacik, gadu gadu,

    To mi zajeżdża jakąś zazdrością ... A co masz do czasu pracy tych ludzi
    ? Utrudnia ci to życie ?

    > Ci ludzie maja gdzies klientow...

    Nie dziwota ... Sam wielokrotnie po skończeniu rozmowy z kimkolwiek
    obrzucam go stekiem wyzwisk , nawet bez powodów .. Dla mnie klienci w
    mojej gwarze to popie**ole*cy ... Po co mam odstresowywać się po wyjściu
    z pracy i to w sposób zmasowany ? Najłatwiej jest oczywiście jak
    pracuje się na telefonie .(Boże, byle nie w call center jakimś git
    zautomatyzowanym , bo czasem nie wiesz , kiedy rozmowa spada ci na
    słuchawki <odbiór automatyczny> i nawrzucasz "klientowi" wprost co o nim
    myślisz ... (standardowa zagrywka "yyyyy ... pomyłka ..." albo
    wielokrotne "halo" oczywiście bez przedstawienia się


    Pozdrawiam serdecznie
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1