  • Data: 2004-02-14 23:03:16
    Temat: Kontakty osobiste w rzeczywistosci z rodzina Bolanowskich
    Od: "Malinka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mialam okazje poznac osobiscie osoby pracujace w mBanku, na porzadku dziennym
    jest w biurze nazywanie klientow: oslami, baranami, debilami (np "musisz to

    stawic inaczej na stronie bo te debile nie zrozumieja" albo "powiedz mi ktory

    kutafon wie co to grace period").

    Wielu pracownikow, nie wszyscy jednak, uzywa przeklenstw, tak jest w wielu
    firmach, wiec nie podnosilabym alarmu.

    W niewielu jednak firmach panuje kult mam-to-wszystko-gleboko-gdzies. W biurze
    mBanku pracuje sie od 9.30 (chociaz przychodzenie po 11 jest na porzadku
    dziennym), pozniej kawka, lunczyk, wyjscie na papieroska, czacik, gadu gadu,
    jakies duperele w internecie, jeden zuchwalec przynosi sobie nawet GameBoya
    (moze zaprzeczycie koledzy mBankowcy ???).

    Ci ludzie maja gdzies klientow...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl