    From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto OFE - prośba o informację
    Date: Tue, 28 Jul 2009 22:15:50 +0200
    Sender: k...@c...chello.pl

    On 2009-07-28, Pete <n...@n...com> wrote:

    > A jesteś pewien, że Twój pracodawca przelewa składkę w jednym kawałku i
    > w jednym terminie?
    > Bo to nie zależy od przelewów na Twoje konto, a od przelewów na konto ZUS-u.

    A czy pracodawcy chciałoby się przelewać 1 składkę N razy w ciągu
    miesiąca? I kombinować z kilkoma identyfikatorami płatności? Raczej nie,
    pracodawca jeśli ma poślizg to np 2-3 miesiące się spóźni a nie będzie
    robił 3 przelewów w jednym miesiącu, tutaj to raczej ZUS happens.

    Jeśli pracodawca bierze udział w jakimś przetargu podlegającym pod PZP
    to do każdego postępowania dołącza kwity od ZUS i US, zapytaj kogoś z
    handlu czy takie kwity widział i jak dawno i już wiesz czy prezes płaci
    na ZUS czy nie. Gorzej jak firma jest nie-handlowa i takich dokumentów z
    ZUS po prostu nikt nigdy nie widział bo i nie potrzebował.

    Istnieje infolinia ZUS gdzie udzielają informacji o wpłatach na Twoje
    konto, wystarczy wpisać 'Twoja składka' w googlach i zadzwonić.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej