eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto ROR i obsluga KK [online] raz jeszcze › Re: Konto ROR i obsluga KK [online] raz jeszcze
  • Data: 2007-06-02 17:07:43
    Temat: Re: Konto ROR i obsluga KK [online] raz jeszcze
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f3s2et$rqj$2@sunflower.man.poznan.pl...
    > ra9om1ak pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Powracam do tego tematu, bo jakos tak w podpietym temacie nie bylo
    >> odpowiedzi. A wiec: ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej
    >> rozbudowane opcje online ?
    >
    > Co to są według Ciebie najbardziej rozbudowane opcję? Może lepiej napisz
    > na czym Ci przede wszystkim zależy i skonfrontujesz to z ceną jaką
    > będziesz musiał co miesiąc uiścić. Może się po prostu okazać, że
    > rozbudowane opcję nie są warte aż tyle.

    Wlasciwie nie chodzi mi o cene, tylko o funkcjonalnosc - patrzylem na demo
    Multi i mbanku i sa swietne w porownaniu do np. PKO Inteligo, gdzie w sumie
    sa tylko najpotrzebniejsze opcje, bez zadnych dodatkowych opcji, np. zmiana
    nazwy rachunku etc. Podkreslam, nie chodzi mi o cene, gdyz najtaniej
    wychodzi mi kochane PKO BP, ale o funkcjonalnosc, przejrzystosc menu -
    obsluga KK Citi jest tutaj bardzo kiepska.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1