  • 1. Data: 2007-06-02 10:43:19
    Temat: Re: Konto ROR i obsluga KK [online] raz jeszcze
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 2 Jun 2007 11:53:11 +0100, ra9om1ak napisał(a):

    > Witam
    >
    > Powracam do tego tematu, bo jakos tak w podpietym temacie nie bylo
    > odpowiedzi. A wiec: ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej rozbudowane
    > opcje online ?
    >
    > Slicznie dziekuje i sorry za powtorke.

    Wg mnie bezsprzecznie mbank i multibank, chociaż jakość usług stoi na
    średnim poziomie... i dlatego używam mbanku tylko do funduszy (z
    multibankiem rozwiodłem się jakiś czas temu).

  • 2. Data: 2007-06-02 10:53:11
    Temat: Konto ROR i obsluga KK [online] raz jeszcze
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 3. Data: 2007-06-02 11:26:08
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    ra9om1ak <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Powracam do tego tematu, bo jakos tak w podpietym temacie nie bylo
    > odpowiedzi. A wiec: ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej rozbudowane

    BPH

  • 4. Data: 2007-06-02 15:30:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    ra9om1ak pisze:
    > Witam
    >
    > Powracam do tego tematu, bo jakos tak w podpietym temacie nie bylo
    > odpowiedzi. A wiec: ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej
    > rozbudowane opcje online ?

    Co to są według Ciebie najbardziej rozbudowane opcję? Może lepiej napisz
    na czym Ci przede wszystkim zależy i skonfrontujesz to z ceną jaką
    będziesz musiał co miesiąc uiścić. Może się po prostu okazać, że
    rozbudowane opcję nie są warte aż tyle.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-06-02 16:25:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    IMHO zdecydowanie BPH i Multibank.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2007-06-02 17:07:43
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f3s2et$rqj$2@sunflower.man.poznan.pl...

> [...]
    > na czym Ci przede wszystkim zależy i skonfrontujesz to z ceną jaką
    > będziesz musiał co miesiąc uiścić. Może się po prostu okazać, że

    Wlasciwie nie chodzi mi o cene, tylko o funkcjonalnosc - patrzylem na demo
    Multi i mbanku i sa swietne w porownaniu do np. PKO Inteligo, gdzie w sumie
    sa tylko najpotrzebniejsze opcje, bez zadnych dodatkowych opcji, np. zmiana
    nazwy rachunku etc. Podkreslam, nie chodzi mi o cene, gdyz najtaniej
    wychodzi mi kochane PKO BP, ale o funkcjonalnosc, przejrzystosc menu -
    obsluga KK Citi jest tutaj bardzo kiepska.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl