eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto ROR i obsluga KK [online] raz jeszcze › Re: Konto ROR i obsluga KK [online] raz jeszcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "ra9om1ak" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto ROR i obsluga KK [online] raz jeszcze
    Date: Sat, 2 Jun 2007 18:07:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <f3s4rl$eg6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <f3rem5$oki$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f3s2et$rqj$2@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.238.1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1180800693 14854 80.51.238.1 (2 Jun 2007 16:11:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jun 2007 16:11:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416642
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f3s2et$rqj$2@sunflower.man.poznan.pl...
    > ra9om1ak pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Powracam do tego tematu, bo jakos tak w podpietym temacie nie bylo
    >> odpowiedzi. A wiec: ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej
    >> rozbudowane opcje online ?
    >
    > Co to są według Ciebie najbardziej rozbudowane opcję? Może lepiej napisz
    > na czym Ci przede wszystkim zależy i skonfrontujesz to z ceną jaką
    > będziesz musiał co miesiąc uiścić. Może się po prostu okazać, że
    > rozbudowane opcję nie są warte aż tyle.

    Wlasciwie nie chodzi mi o cene, tylko o funkcjonalnosc - patrzylem na demo
    Multi i mbanku i sa swietne w porownaniu do np. PKO Inteligo, gdzie w sumie
    sa tylko najpotrzebniejsze opcje, bez zadnych dodatkowych opcji, np. zmiana
    nazwy rachunku etc. Podkreslam, nie chodzi mi o cene, gdyz najtaniej
    wychodzi mi kochane PKO BP, ale o funkcjonalnosc, przejrzystosc menu -
    obsluga KK Citi jest tutaj bardzo kiepska.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1