    From: Jacek Stawicki <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto bankowe w UK
    Date: 17 May 2007 07:55:20 -0700

    On May 17, 7:29 am, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > I ktoś tu ostatnio wspominał, że nasza bankowość jest zacofana! Z tego
    > co piszesz to jakieś średniowiecze, no dobra wczesny renesans ;)

    Pod wzgledem IT nasze banki (a przynajmniej w ktorych pracowalem mBank/
    MultiBank)
    wypadaja naprawde niezle w porownaniu z tym co obecnie widze na
    wyspach.
    Przygladajac sie temu co oferuja systemy transakcyjne takich bankow
    jak Barclays,
    HSBC etc marze tylko o tym by miec mbank.co.uk lub multibank.co.uk.

    Dzieki za podpowiedzi odnosnie mojego glownego zapytania w tym watku.

    Pozdrawiam
    Jacek