  • Data: 2008-01-13 18:58:02
    Temat: Re: Konto direct
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message
    news:fmd7ru$1m0$1@news2.task.gda.pl...
    > Inną polecaną przeze mnie kartą kredytową jest karta w Citi.
    > Bezpłatne ubezpieczenie tej karty sięga 72 godzin do tyłu, ale trudno
    > określić coś ponadto.
    > ***Chyba*** pierwsze 100 złotych (***chyba*** od każdej transakcji) nie
    > jest ubezpieczone.
    > Ubezpieczenia kart płatniczych to magia -- czasami czarna, czasami biała,
    > ;) ale magia. :)

    Czy ktos to moze potwierdzic/zaprzeczyc temu?

    Tutaj: http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_citi
    bank_silver
    jest taka informacja:
    "Zwiększenie odpowiedzialności Banku - w przypadku utraty karty, Bank
    przejmuje odpowiedzialność za transakcje bez użycia PIN dokonane bez Twojej
    wiedzy i zgody, nawet do 72 godzin przed zgłoszeniem. Dotyczy to zarówno
    kart ze zdjęciem, jak i bez zdjęcia. Bank pokrywa w całości straty
    posiadacza karty wynikłe z nieautoryzowanego użycia."

    Podkreslam: "w calosci". Mam nadzieje, ze wlasnie tak jest.