eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ING] Konto directRe: Konto direct
  • Data: 2008-01-13 20:21:39
    Temat: Re: Konto direct
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 19:58:02 +0100, ygreko napisał(a):

    > Czy ktos to moze potwierdzic/zaprzeczyc temu?
    > Tutaj: http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_citi
    bank_silver
    > jest taka informacja:
    > "Zwiększenie odpowiedzialności Banku - w przypadku utraty karty, Bank
    > przejmuje odpowiedzialność za transakcje bez użycia PIN dokonane bez Twojej
    > wiedzy i zgody, nawet do 72 godzin przed zgłoszeniem. Dotyczy to zarówno
    > kart ze zdjęciem, jak i bez zdjęcia.

    Karta ze zdjęciem - 72 godziny, bez zdjęcia - 48.

    > Bank pokrywa w całości straty
    > posiadacza karty wynikłe z nieautoryzowanego użycia."
    > Podkreslam: "w calosci". Mam nadzieje, ze wlasnie tak jest.

    Nie chce mi się teraz szukać w regulaminie, ale kiedyś to "w całości"
    oznaczało "powyżej 100 złotych". Chyba że chodzi o kartę Platinum, w jej
    przypadku faktycznie "w całości" oznaczało "w całości". :)

    AK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1