  • Data: 2003-04-25 22:39:24
    Temat: Re: Konto dla dziecka
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    > Czy to konto jest subkontem czy też kolejnym twoim oddanym w całości synowi
    > we władanie?

    To konto to "Bajer" - jeszcze z d. BIG Banku Gdańskiego, po przejściu do
    Millenium zmieniono parametry, które jednoznacznie sugerują, że bank
    chce pozbyć się tej grupy klientów.
    Mają pecha, bo tatuś prezes i kilkadziesiąt milionów rocznego obrotu
    poszło się p..., bo tatusiowi zaleźli za skórę i zlikwidował konto
    kierowanej przez siebie firmy - niby nie dużo, ale wyraż twarzy
    dyrektora, jak zrozumiał o co chodzi był boski.
    Karta "bajer" visa zrobiła "kuku" w słonecznej Italii - bankomat nie
    chciał chcieć, pomimo obecności środków. To tak na marginesie.
    Najśmiezniejsze jet to, że ja konta synowi zlikwidować nie mogę, ale za
    debety odpowiadam.

    Drugie konto syna to izzy (mBank) - jedna opłata za kartę, reszta darmo
    - mankament, że do bankomatu daleko.

    Pzdr: Dogbert