eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto dla dziecka < 13Re: Konto dla dziecka < 13
  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c8i6tt$nhl$1@atlantis.news.tpi.pl> <c8i72o$inv$1@news.onet.pl>
    <c8icud$etd$1@korweta.task.gda.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <c8isoc$hqf$1@mamut.aster.pl> <40acfdcc$1@news.home.net.pl>
    <c8o7vn$2du9$1@mamut.aster.pl>
    Subject: Re: Konto dla dziecka < 13
    Date: Sat, 22 May 2004 22:16:07 +0200
    Lines: 27
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Message-ID: <40afb447$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1085256775 62.121.95.45 (22 May 2004 22:12:55 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pskowronski.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:299717
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:
    > "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in
    > message news:40acfdcc$1@news.home.net.pl...
    >> Hehe, można się pomylić - czasem kobiety faktycznie mają męskie
    >> głosy. Ale dziecko będzie dużo łatwiej odróżnić, naprawdę :)
    >
    > To nie tak. Nie krylem ze jestem mezczyzna. Zadalem jej tylko pytanie:
    > "Dlaczego zaklada pani, ze to jest imie zenskie?". Skapitulowala :)

    ROTFL! :))

    W banku chyba nie byłoby tak łatwo - w końcu chodzi o pieniądze, więc
    konsultant powinien mieć możliwość odmówienia obsługi, jeśli ma uzasadnione
    podejrzenia że dzwoniący nie jest tym za kogo się podaje. A doświadczony
    infolinista wyłapuje niektóre akcje błyskawicznie :)

    Zresztą w całym temacie należy zachować zdrowy rozsądek :) Wystarczy że
    obsługa będzie kierowała się dobrem klienta, a biurokracja nie będzie robiła
    przeszkód. Tylko, że ciężko jest taki stan osiągnąć... ;)


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1