  • Data: 2009-08-31 09:21:14
    Temat: Re: Konto dla emerytów
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message
    news:h7fvc2$8jg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > no właśnie jakie? co polecacie?
    > wymagania to karta bankomatowa/płatnicza i możliwe najtańsze prowadzenie i
    > przelewy on line.
    > żadnych, kredytów lokat itp.
    > pzdr
    > GL

    Moje typowania na banki z placowkami, bo te bez placowek to duze utrudnienie
    dla emerytow. Moi rodzice chociaz korzystaja z dostepu przez net to wola
    miec placowke na zalatwienie niestandardowych rzeczy czy reklamacji.
    Rozwaz Alior- oplata 3 zl za karte oraz dodatkowe sms powyzej 10szt
    (zaufane przelewy bez sms oraz paczki przelewow podpisane jednym kodem,
    mozna sie zmiescic w 10 sms na miesiac, przelewy bezplatne do 50szt. to tez
    wystarczy)
    Eurobank- przy wplywach >800zl konto za darmo, ale platna
    karta 1zl/mies i wyplaty z bankomatow/1zl. Token na komorce bezplatny, ale
    nie kazdy ma tel. z java to wtedy trzeba placic 2zl za sprzetowy.
    Oba banki maja oproc. na ror ok. 4% netto- Alior przez ustawienie lokaty
    nocnej, Eurobank 5% ale opodatkowane.

    Przy utrzymywaniu powyzej 1000zl dostajesz kilka zl odsetek co pokrywa np.
    koszt karty w Aliorze, natomiast bezplacowkowe np. mBank oprocentowanie 0%
    co od razu na starcie pogarsza oferte i dodatkowo utrudniona wplata na takie
    konto bez placowek.