  • Data: 2009-08-31 12:09:16
    Temat: Re: Konto dla emerytów
    Od: Josh01 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sie, 13:30, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

    > Przestan.
    > moja mama KK podaje sprzedawczyni z kartka na ktorej ma pin.
    > Nie rozumie problemu, nie widzi tych cyferek i trzesa jej sie rece
    > przy klawiszach
    >
    > Kardty debetowej nie ma, woli wyplacac w kasie, bo bankomatowi kartki
    > z pin nie poda.
    >
    > Do komputera nie siadzie, mimo, ze ogolnie jest jeszcze bardzo
    > kontaktujaca osoba.

    Taki jeden aspekt VE z B.Pocztowego mojej mamie przypadł do gustu -
    akceptacja transakcji w sklepie przy pomocy podpisu a nie PINu. Stąd
    jej radość z korzystania z karty podczas zakupów, zamiast noszenia ze
    sobą wszędzie gotówki. Ot, jedni wolą PIN bo podobno bezpieczniej, a
    inni wolą podpis, bo przynajmniej są bardziej niezależni (moja
    rodzicielka unika bankomatów z uwagi na "atechniczność").