  • Data: 2008-07-14 18:36:47
    Temat: Re: Konto dla stowarzyszenia
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli zrezygnujesz z placówek (po co ci ?) to VWbank.
    Koszt - token za 36 pln rocznie. Pozostałe rzeczy za darmo.

    MichalL

    "Bankokształciuch" <J...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
    Witam,

    Chciałem zapytać, w który bank wybralibyście dla założenia konto dla
    stowarzyszenia. Zależało by mi, żeby konto było
    - darmowe (ew. powiedzmy do 5pln/miesiąc)
    - miało dostęp internetowy
    - bank nie był bankiem wyłącznie internetowym (jak mBank), tzn. żeby
    również miał placówki
    - dostępność dużej liczby bankomatów niekonieczna
    - bez kart chyba by też się obeszło

    Stowarzyszenie ma charakter niedochodowy, chodzi o zebranie pieniędzy
    na wybudowanie wodociągu... a w skarpetce tego trzymać nie chcemy :)

    Będę wdzięczny również, za informację nt ew. dodatkowych/
    niestandardowych dokumentów.

    --
    Bankokształciuch