  • Data: 2007-02-01 07:44:29
    Temat: Re: Konto firmowe - gdzie?
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...wroclawski.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Motyliński napisał(a):
    > Witam,
    > Z powodów a który nie będę tu pisał coraz mniej podoba mi się PKO BP S.A.
    > Zaczynam się powoli rozglądać, za jakimś normalnym bankiem, który będzie
    > traktował małą firmę jako poważnego klienta, a nie tylko zastanawiał się
    > jak na nim zarobić. Możecie coś polecić? Z jakim banków korzystacie, co
    > Wam, się podoba a co nie?
    Wszystko zależy co potrzebujesz - ja mam w VW Bank Direct. Plusem są
    opłaty, a właściwie ich brak. Wszystkie operacje są bezpłatne z
    wyjątkiem tokena (36 zł / rok). Brak miesięcznej opłaty. Minusem jest
    brak oddziałów. Można zamówić kartę bankomatową - 50 zł/2 lata, wypłata
    z dowolnego bankomatu 5 zł. Ja nie posiadam karty - jak potrzebuję
    pieniądze to przesyłam na konto prywatne i wyjmuję.