  • Data: 2007-07-17 09:25:48
    Temat: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Quental <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No to chyba tylko ja zostalem z kontem g ównym w Multi. W zasadzie nie
    > potrafi tego ju racjonalnie uzasadni za co p ac to 9 z miesi cznie
    > (konto MY + debetówka). Przecie móg bym nie p aci . Mam te konta w BZWBK,
    > mBanku, TBP i Citi.

    Nie tylko Ty. Multi jest moim glownym kontem i na razie nie widze
    sensownej alternatywy. Moze mam szczescie, ale jeszcze ani razu nie
    zdarzylo mi si miec klopotow z zalatwieniem czegos lub uzyskaniem
    informacji na infolinii. Oprocz wpadki z zadaniem dokumentu, ktorego
    nie dalo sie dostarczyc - pisalem o tym kiedys - wszystko jest po
    prostu super i cacy. Mam dwa bezposrednie maile do pracownikow
    oddzialow, w ktorych czasem cos zalatwiam i jak cos do nich pisze, to
    zawsze dostaje odpowiedz. Karta kredytowa jest OK - bez fajerwerkow,
    ale dziala. Wszystko w Multi mam za 0 PLN, bo mam tam kredyt
    hipoteczny, wiec to jest dodatkowy plus. Zlozylem sobie wniosek
    ostatnio o karte Citi, ktora tak tutaj wszyscy polecaja - zobaczymy
    jak to bedzie dzialalo.
    Wg mnie nie ma rozsadnej alternatywy do Multi w tej chwili - nawet
    gdybym mial placic te pare zlotych za obsluge miesiecznie. No moze
    Fortis ze swoja obsluga klienta bylby godny polecenia - przynajmniej
    mialem dobre doswiadczenia jakies 2-3 lata temu, nie wiem jak jest
    teraz. Natomiast trzymalbym sie z dala od Milleniow, DB-ow i innych
    wynalazkow.

    > Na Multi nie narzekam (tylko te oplaty), gdy z kk dawno zrezygnowa em i
    > debetu w koncie te ju nie mam.
    > Za o y em sobie, e jak znowu podnios tam op aty to uciekam.

    No fakt - nie ukrywam, ze to, ze nie place za samo konto, za limit w
    rachunku i za kk jest bardzo duzym plusem...

    Pozdrowienia,