  • Data: 2007-07-17 16:25:12
    Temat: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quental napisał(a):
    > Wg mnie nie ma rozsadnej alternatywy do Multi w tej chwili - nawet
    > gdybym mial placic te pare zlotych za obsluge miesiecznie. No moze
    > Fortis ze swoja obsluga klienta bylby godny polecenia - przynajmniej
    > mialem dobre doswiadczenia jakies 2-3 lata temu, nie wiem jak jest
    > teraz. Natomiast trzymalbym sie z dala od Milleniow, DB-ow i innych
    > wynalazkow.

    Ja mam kilka konto. Majac mBank i Citi mamy to samo co w Multi tyle ze
    calkiem darmo (no prawie). A o Fortisie nic nie wiem. Moze tyle, ze nie
    moglem do nich wyslac wniosku (jak jeszcze bylo to konto z bezplatnymi
    wyplatami ze wszystkich bankomatow) bo musialem zainstalowac jakies
    wtyczki (czy certyfikaty), ktorych zainstalowac sie nie dalo.

    > No fakt - nie ukrywam, ze to, ze nie place za samo konto, za limit w
    > rachunku i za kk jest bardzo duzym plusem...

    Chyba najwiekszym :) Gdybym ja za to wszystko nic nie placil to nie
    mialbym zadnego dylematu, a tak place za cos co tuz obok jest darmowe.

    --
    pozdrawiam
    Mithos