  • Data: 2007-07-17 16:20:10
    Temat: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > I kolejna osoba chce uciekać z Mutli, to już powoli jakaś mała epidemia
    > na grupie - ja uciekłem i nie żałuję. Czy kiedyś tam wrócę? Hmmm wolę
    > chyba lepszą obsługę przez telefon i możliwość dogadania
    > się/negocjowania z konsultantem, który ma jakieś pole manewru, niż
    > sztywne reguły i max papierkowość - tak jak to ująłeś "nie, bo nie"

    No coz, wlasnie przerabiam kolejny raz odmowe udzielania mi kredytu
    odnawialnego, bo Multi po raz kolejny chce abym im dostarczyl dokument,
    ktory nie istnieje. Jako ze konsultantki, ktora do mnie dzwonia sa na
    pozomie tych mBankowych to nie da sie po prostu nijak tego wytlumaczyc.

    > Fundusze możesz przenieść do mBanku lub multifund, który ma ruszyć
    > jesienią i z tego co zapowiadają ma być lepszy od mBanku (coś było, że
    > może będzie można przenieść jednostki bez ich uprzedniej sprzedaży).
    > emax+ masz w mBanku. Z kont z darmowymi przelewami zostaje Ci:
    > getin - z opini na grupie czas założenia konta liczyć trzeba w
    > miesiącach ale lokaty są dobre.

    Po tym co sie naczytalem to getin odpada.

    > bgż - tutaj były kilka razy narzekania na grupie, ale raczej jest lepiej
    > niż w getin

    Tam juz kiedys mialem konto. Nigdy wiecej (wtedy ten bank mial tak samo
    komunistyczna obsluge jak PKO BP).

    > toyota bank - opinie masz w wątku czyli jeszcze się jakby nie rozkręcili

    Imo, zbyt wiele rzeczy maja platnych, a i wszystko nie dziala jeszcze
    tak jak powinno (czyli tez chyba odpada).

    > Ja na Twoim miejscu bym się zastanowił na Citi, które już posiadasz.

    Nie musze sie zastanawiac bo konto juz tam mam :)

    > Były jakieś przecieki na grupie, że www ma się mocno zmienić na lepsze.

    Te przecieki to sa od dawna. To jest moje drugie konto w Citi. Stare
    zamykalem ok. 3-4 lata temu (a mialem je od poczatku istnienia Citi w
    PL, jeszcze jako Handlobank) i od tego czasu wszystko wyglada tak samo :)

    > Co do smsów (z tego co pamiętam dochodzą do Ciebie strasznie późno albo
    > wcale) to nie wiem czemu tak jest - ja ostatnio miałem wrażenie, że
    > przyszedł jeszcze szybciej niż zwykle (dosłownie minuta albo dwie -
    > średnio to zawsze 5 min).

    Niestety tez nie wiem. Grunt ze nie dziala. Dla kontrastu sms'y z
    mBanku/Multi przychodza w ciagu kilku sekund.

    > Mam teraz tandem citi+mBank i za konta nic nie
    > płacę, więc w Citi mam zdefiniowane wszystkie stałe opłaty i przelewy,
    > które w miarę często wykonuje. Reszta czyli jakieś allegro to idzie
    > przez mBank i jak czasami zapłacę 0,50 gr za przelew to i tak jest do
    > przodu bo w multi płaciłem 10zł/m-c.

    Tez sie sklaniam do takiego ukladu. A co do Allegro to ja ostatnio tak
    czy inaczej to co kupuje to przez 'Platnosci Allegro' i place KK. No i
    kupuje tam ostatnio w zasadzie sporadycznie bo taniej wychodzi
    sprowadzic samemu z zagranicy albo kupic na jakiejs obnizce w markecie
    (MM, Saturn), ktore (przynajmniej w Wawie) sa praktycznie caly czas.

    --
    pozdrawiam
    Mithos