  • Data: 2007-07-18 22:01:29
    Temat: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Jakos nie mam zaufania do Polbanku. Aczkolwiek mam jeden zaraz obok
    > pracy, wiec nic nie stoi na przeszkodzie abym sie tam wybral. Jak u nich
    > jest z podgladalem online, obsluga itp. ?

    Ja właśnie zamierzam się wybrać i wypróbować to ich konto. Dzwoniłem na
    partyline i Pan szybko i sprawnie odpowiedział mi na moje pytania.
    Widziałem u kolegi dostęp przez www i jest ok. Szybko to chodzi,
    wszystko co potrzeba jest i z tego, co powiedział kolega, nie sprawia
    większych trudności - tyle wiem.

    > Przesylki (listy) ida do Polski niejednokrotnie szybciej z Australi czy
    > z Azji niz z innego miasta w PL :)

    <prywata mode on> Właśnie tutaj mamy pytanie. Z Au to kupujesz płyty DVD
    może? Kiedyś coś słyszałem a potrzebuje kupić coś koledze na prezent a w
    Polsce drogie to jak cholera i trudno dostępne deko.<prywata mode off>

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski