  • Data: 2007-02-21 22:46:00
    Temat: Re: Konto oszczędzające Polbank!!
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jozek G. wrote:

    > co ty na to?

    hint: http://www.polbankefg.pl/PolBank/p4_2_1_6.html

    Najczęściej zadawane pytania:
    Czy za podstawowe transakcje dokonywane przez Internet są pobierane
    jakieś opłaty?
    Nie.

    W dzisiejszy czasach konto bez dostępu przez telefon/internet nie mam
    raczej racji bytu.

    PS Na dole jest link po kliknięciu, którego wyślesz maila z prośbą o
    kontakt i jak zadzwonią to się dokładnie wypytasz i nie trzeba latać po
    oddziałach.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski