    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Tue, 5 Jan 2010 01:38:14 -0000

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:hhtagi$t3i$2@inews.gazeta.pl...

    > W takim razie może pochwal się tymi Waszymi w pełni darmowymi kontami,
    > zgodnie z wytycznymi jakie zdefiniowałeś w swoim pierwszym poście w tym
    > wątku. Tak z ciekawości chciałbym zobaczyć ile ich, tych rachunków,
    > spełniających Twoje niezbyt wygórowane i minimalne wymagania.

    Prosze bardzo:
    Wszystkie banki swiadczace uslugi dla ludnosci.
    mam wymienic nazwy, czy zadowilisz sie kilkoma przykadami jak Halifax,
    Barclays, NayWest, Lloyds..
    W kazdym z tych bankow masz dokladnie to co napisalem i pamietaj, to jest
    jako podstawowy banking tak zwany BASIC. Od tego sie zaczyna, cala reszta
    jest tylko dokladkami do tego.