  • Data: 2010-01-05 18:41:24
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    news:8e0c20c1-83ed-46e8-8307-cbbb33eacad6@a6g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 5 Sty, 02:38, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Prosze bardzo:
    > Wszystkie banki swiadczace uslugi dla ludnosci.
    > mam wymienic nazwy, czy zadowilisz sie kilkoma przykadami jak Halifax,
    > Barclays, NayWest, Lloyds..
    > W kazdym z tych bankow masz dokladnie to co napisalem i pamietaj, to jest
    > jako podstawowy banking tak zwany BASIC. Od tego sie zaczyna, cala reszta
    > jest tylko dokladkami do tego.
    Wypisujesz bzdury: sam przyznałeś że nie wszystkie bankomaty w UK są
    bezpłatne (przy bezpłatnym koncie które posiadasz). A sam domagasz się
    wszystkich bezpłatnych w Polsce.
    Jeśli stosować by jedne kryteria dla kont w Polsce i UK to wniosek
    jest jeden: w obu przypadkach bankowość nie jest bezpłatna.

    Widzisz, nie rozumiesz, moze dlatego, ze tak ciezko sobie wyobrazic, ze cos
    za co ty placisz moze byc za darmo:))
    Platne bankomaty sa tylko prywatne. Bankomaty nalezace do bankow sa darmowe.
    Jak masz np. pub i zamontujesz sobie tam bankomat, gdzie ty uzupelniasz tam
    gotowke, ty masz klucze do niego;) i pobierasz prowizje za korz\ystanie z
    niego. Przy czym zanim dojdzie do realizacji bankomat musi wyraznie
    poinformowac ile bedzie to kosztowac. Tak, ze masz mozliwosc sie wycofania
    jesli ci nie odpowiada.
    Takich bankomatow jak sie domyslasz to sladowe ilosc jak napisalem glownie w
    pub'ach. Wiec mozna je pominac. O tych bankomatach w zasadzie niepotrzebnie
    pisalem, bop wam wystarczy napisac, cos takiego i dla was 99% bankoamtow w
    UK juz jest platnych...
    chcialem wam zetelnie przedstawic sytuacjie a ja widze, ze na 100 bankomatow
    wy czepicie sie tego jednego ktory jest w pub/'ie... pomijac 99 ktore sa
    obok pub'u na ulicy i kompletnie za darmo w dodatku czynne 24 godzinny na
    dobe (te w pub'ie tylko czynne w godzinach otwarcia pub'u).
    Dodatkowo w kazdym sklepie sprzedawca ma obowiazek udzielic ci uslugi
    bankomatowej do wysokosci 50 funtow, za darmo, zwie sie to cache back.
    Pomysl jak by zycie bylo by latwiejsze w Posce z takim systemem, ze w
    knajapach tylko platne bankomaty a przy ulicy za darmo... rozumiesz teraz -
    moze w ten sposob dotrze. Bankomaty w pub'ie sa prywatna wlasnoscia
    wlasciiela pub'u. bankoamty nalezace do bankow sa w 100% darmowe -
    wszystkie.