  • Data: 2010-01-05 18:46:02
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:hhvr3a$rfd$1@inews.gazeta.pl...

    > W województwie londyńskim byłem raz w życiu przez tydzień, więc pojęcia o
    > ich bankowości nie mam, no tyle co z lektury grupy. Biorę Twój pierwszy
    > przykład - Halifax.
    >
    > Z tej listy wychodzi:
    >
    > http://halifax.co.uk/bankaccounts/bank-accounts-we-o
    ffer-full-range.asp

> [...]
    >
    > http://tinyurl.com/halifax-toip
    >
    > zaglądam a tu na 5-tej stronie takie kwiatki:
    >
    > "Pay ?100 into your account to activate it and receive your Visa debit
    > card and PIN. Your account must have ?100 in it for at least 24 hours
    > before we can send you your Visa debit card. You can make the payment by
    > cash or cheque in one of our branches or by transferring the funds from
    > another account with us."
    >
    > Dalej nie drążę, ale też nie twierdzę, że całkowicie darmowych kont
    > bankowych w UK nie ma. Tym przykładem raczej chciałbym pokazać iż bardzo,

    Tym przykladem pokazales toptalny brrak znajomosci j.angielskiego...
    I nic wiecej. Popros kogos niech ci to przetlumaczy.
    Poza tym, jak ci napisalem, halifax jest w 100% darmowy! Mam konto w halifax
    i mozesz stawac na glowie i srac do gory i tak tego nie zmienisz, ze to
    konto jest w 100% darmowe!
    Jak nie rozumiesz tego tekstu - popros - przetlumacze ci.

    > Milczący głupiec uchodzi za mędrca.

    Pisales to do lustra? Jakim trzeba byc glupcem by cos przytaczac i nie
    rozumiec co sie przytacza?
    jakim trzeba byc glupcem by mowic o "wojewodzctwie londynskim"?
    Rzoumiesz teraz. Chciales blysnac a poakzales sie ze strony totalnego
    ignoranta i co tu duzo pisac glupca.

    > jest nadal bardzo aktualne i na czasie.

    Dokladnie to potwierdzasz.