  • Data: 2010-01-06 15:23:34
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 6, 3:04 pm, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
    > "BK" <b...@g...com> wrote in message

    c.googlegroups.com...

> [...]
    > ci je oddawac komus tylko za to by temu komus bylo wygodnie? Co daje ci tak
    > naprawde konto? Karte do placenia w sklepie? Gotowka tez sie da. Przelew
    > przez internet w jeden dzin by gazownia czy zaklad energetyczny nie naliczyl
    > ci odsetek karnych?
    > Do tego ci jest potrzebne konto? I za to placisz i to ile:
    > raz za prowadzenie rachunku, dwa za uzywanie karty, trzy za marze w sklepie
    > wymuszona platnoscia karta, oplate za przelew, za odestki karne... Policz to
    > wszystko, ogolnie. I powiedz, czy nie jestes )cie) robieni w bambuko?

    Nie place za prowadzenie rachunku, nie place za przelewy, nie place
    odsetek karnych. O czym Ty bredzisz?

    Chyba zaden dostawca uslug masowych w Polsce nie nalicza odsetek
    karnych za jakies male opoznienia. Nie wiem jak jest jak ktos
    notorycznie nie placi ale to juz inna bajka :)

    > Nie podobno ale jet tyo juz udowodnione (dlaczego tego nie zweryfikujesz?
    > Czy tak wlasnie mlodzi w Polsce dzis dzialaja, ze po co sie meczyc i
    > weryfikowac jak mozna sobie ot napisac) Udowodniono nie mniej niz 20000
    > morderstw w ciagu prawie 10 lat. Sledztwo nadal sie toczy, moze nie w
    > splendorze kamer ale sie toczy - sprawdz sam! Masz racje to, ze w karetkach
    > morduje sie ludzi by dostac 50zl za "skore" nalezy do cywilizacji...

    Sam sobie przeczysz i udowadniasz, ze jestes trollem. Albo
    "udowodniono" albo "sledztwo nadal sie toczy". Jedno wyklucza drugie.
    No chyba, ze w kraju cywilizacji UK sam fakt prowadzenia sledztwa.

    I na koniec trollu - bo jak tu Cie inaczej nazwac - promujacy cudowne
    i bezpieczne zycie w UK [gdzie jak twierdzisz moze sie czasami zdarzyc
    kilka morderstw rocznie] :)))

    http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/wiel
    ka;brytania;najbardziej;niebezpiecznym;krajem;unii,1
    8,0,487442.html
    http://www.emito.net/wiadomolci/szkocja/466079.html

    UK od lat przoduje w europejskich statystykach przestepczosci, jest
    niekwestionowanym liderem w zakresie zabojstw :) Jest liderem tez w
    szczytnych statystykach np. niechcianych ciazy u nastolatek czy
    spozycia narkotykow przez nieletnich.

    I jak tu z Toba dyskutowac jak Ty ignorujesz elementarne fakty
    wmaiwajac nam jakas inna rzeczywistosc w ktorej UK jest na szczycie
    swiata?

    Myslisz, ze dyskutujesz tu z samimi 16 latkami chowanymi w piwnicy? Tu
    jest masa ludzi pracujacych w najrozniejszych miejscach, mieszkajacych
    w roznych krajach (nie tylko w Polsce) ect. ect. A Ty nam takie bajki
    o zelaznym wilku opowiadasz.

    Jesli chodzi o pewne kwestie - nawet elementarnie cywilizacyjne - jak
    przestepczosc to UK jest w porownaniu z Polska straszna. Mamy wiekszy
    problem np. z korupcja - ale rozboje, zabojstwa, przemoc nieletnich
    ect. to jest u nich problem kosmicznie wiekszy niz u nas :)