    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Wed, 6 Jan 2010 22:44:07 -0000

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hi2iob$5c0$1@news.interia.pl...
    > "xbartx" news:hi2iu2$cgl$2@inews.gazeta.pl

    > Mnie ciekawi jeszcze jedna kwestia - śnieg pada w UK oraz w Polsce. W UK
    > lotniska sparaliżowane, z PL mimo śniego samoloty odlatują i lądują (z
    > wyjątkiem niektórych rejsów do UK) a więc kto tutaj jest do tyłu, że sobie
    > ze śniegiem na lotniskach nie potrafi poradzić ;)

    Po kolei (cytat):
    The Association of Train Operating Companies said, by 1230 GMT, 61% of
    trains had run on time, 34% had arrived late and 5% had been cancelled.

    Tylumacze dla niewtajemniczonych:))
    do 12:30 61% pociagow jezdzilo normalnie, 34% mialo opoznienia a 5%
    odwolano.
    Od siebie dodam, w polnocnej angli lezy ok 20cm sniegu, w poludniowej i
    centralnej w zaleznosci od regionu od 5cm nawet do 40cm...

    Kolejny cytat:
    Heathrow, Birmingham, Luton, Glasgow, Southampton and Cardiff were open on
    Wednesday evening but suffering delays and cancellations. Plymouth City
    airport was closed.

    (Heathrow, Birmingham, Luton, Glasgow, Southampton and Cardiff ) to lotniska
    byly otwarte we srode ale byly opoznienia i czesc lotow odwolano. Lotnisko w
    Plymouth bylo zamkniete.

    I na koniec cytat o ilosci sniegu:
    The UK is in the grip of its longest cold snap for almost 30 years. Snow
    depths taken around the UK include 48cm (19in) in Aviemore, 19cm (7.5in) at
    Brize Norton in Oxfordshire, and 17cm (7in) in High Wycombe,
    Buckinghamshire.

    > Zapomnij. Za bardzo się zasymilował z UKejlandzkim społeczeństwem :)

    Chyba tak... Nie potrafie zrozumiec sposobu myslenia wiekszosci polkow
    ktorzyplca i sie z tego ciesza ze placa za cos co powinni miec za darmo...
    Masz racje, chyba za bardzo sie odseperowalem od tego.