    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Fri, 8 Jan 2010 09:24:31 +0100

    "witrak()" news:hi5ifv$a2u$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Ale kiedy ja pamiętam wypowiedzi osób z Zacnego Grona, które
    > (pomijając literówki, ortografię i gramatykę) były porównywalne ! :-)

    Ja bym pokusił się o stwierdzenie, że w przypadku pewnych postów Zacne Grono
    prawie zniżyło się poziomem dyskusji to grupowego trolla. Należy jednak
    dodać, że prawie robi zdecydowaną różnicę. Nas i jego dzieli kulturowa
    przepaść na gruncie prowadzenia debat/dyskusji a nawet czasem i sporów na
    łamach usenetowej grupy.

    > Niestety, masz rację, niemniej jednak niektóre wypowiedzi Zacnego
    > Grona różniły się tylko stylem - ale był to taki sam frenetyczny
    > atak na niego, jak jego na nich.

    Wojna obronna zawsze sprawiedliwa i słuszna jak to kiedyś mawiali...

    > Tylko w pierwszej fazie dyskusji - pewnie miał wtedy duże zapasy
    > piwa :-)

    A co to ma wspólnego z piwem jeżeli mogę zapytać? :)

    > W drugiej fazie już było znacznie lepiej a w trezcie moim zdaniem
    > poziom obrażania utrzymywał na przeciętnej pbb ;-)

    Czyli co? Zabrakło piwa? (tylko co ono ma wspólnego z dyskusją?)

    > Ależ ja mu nie schlebiam! Właściwie prawie się do niego bezpośrednio
    > nie odnoszę - tylko o tyle, o ile potrzebne mi to jest dla pokazania
    > mizerii Zacnego Grona :-(

    Cywilizujemy się wiatraku, cywilizujemy. Oczywiście nie osiągneliśmy tego
    poziomu dyskusji (na szczęście) co pewne jednostki z anglosaskiego
    społeczeństwa w końcu mamy na to jeszcze 250 lat ;)

    > A co wzrostu stopnia wykazywanej przynależności (mentalnej) do
    > określonej warstwy społeczeństwa Zjednoczonego Królestwa to jednak
    > będę twierdził, że ów raczej spadał :-)))

    Chcesz powiedzieć, że kolega zaczyna dostrzegać, że to jednak na wschodzie
    jest jakaś cywilizacja, która zamiast upadać ciągle się rozwija... wolno bo
    wolno ale zawsze? ;)

    > No tak, masz rację (mam całe archiwum u siebie w kompie). Ale to
    > niedobrze, gdy Zacne grono schodzi do takiego poziomu :-P

    Hola hola!
    Ja i inni cywilizowani ludzie ze wschodu bądź Europy Środkowo Wschodniej nie
    wywoływali cudzych żon do dyskusji oraz nie sprowadzali ich po przez swój
    prymitywny styl pisania do roli przedmiotu, którym może się "zabawić"
    zdemoralizowany anglosas ;)

    > I tu Cię mam ! :-)
    > W istocie on ten kredyt wykorzystał w poprzednich wątkach. W tym już
    > mu w ogóle nie przysługiwał.
    > A Z.G. rzuciło się na trolla licząc na łatwą zabawę...

    To takie "zboczenie zawodowe" wyniesione z lat studiów - zawsze wierzę (do
    pewnego momentu) w dobre intencje drugiego człowieka i chęć jego poprawy,
    bycia lepszym.
    W przypadku naszego "kolegi" straciłem już wiarę i splonkowałem :)

    > I owszem, ale to chyba poniżej godności rzucać się jak stado ... na
    > jednego wilka-samotnika, nawet jakby był w pełni sił i władz ;-)

    Zauważ, że od dłuższego czasu nie prowadzę z nim dyskusji gdyż jego posty
    mogę oglądać tylko i wyłącznie z poziomy usenetowej bramki bądź też w czasie
    odpisywania na wasze opinie/posty. Z KFu "kolegi" nie zamierzam wypraszać -
    z tego co wiem jest mu tam b. dobrze :)

    > witrak()

    Valdi

    > PS. Polemikę podpiąłem do Twojego postu ze względu na wykazywane
    > przez Ciebie umiarkowanie ;-)

    Nie gniewam się ;) Wręcz dziękuję za okazane "zaufanie" :)