  • Data: 2009-08-18 06:13:25
    Temat: Re: Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 14:52:26 -0700, Pawel napisał(a):

    > ... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
    > Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
    > fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).
    >
    > Czy macie jakies propozycje? Poki co korzystam z mbanku, jestem w miare
    > zadowolny ale na fxach troche mnie skubia...

    Do większych jednorazowych wypłat tylko Polbank i nic więcej. Do
    mniejszych wypłat typu 10/20 Alior, mBank, dbnet. Wszystkie 3 mają
    wypłaty zagraniczne na darmo. A przy euro, funtach i dolarach nie ma
    dodatkowego % za przewalutowanie - kursy średnie. mBank przy euro nic nie
    dolicza dla reszty walut +2% przy przewalutowaniu - kursy średnie, dbnet
    szczerze powiem nie wiem jak to wygląda u nich. Acha do powiedzmy
    średnich wypłat to jeszcze eurobank - ma całkiem dobre kursy powiedzmy
    prawie jak polbank tylko wypłata z bankomatów zagranicznych bodajże 5 pln
    (z głowy piszę więc mogę się mylić).
    Poszukaj w archiwum kiedyś ktoś robił symulację mBank, eurobank i polbank
    dla wypłat typu 10/50/100 euro.

    Xenocide