    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Korekta Rozliczenia dolarowej visy classic Pekao sa
    Date: Tue, 2 Apr 2002 17:09:06 +0200

    > Żałuj że Cię nie przypiliło - bo w wyciagu np. za luty 2002 zobaczyłbys ze
    > dolary są przeliczane po kursie sprzedazy (czyli tym wyższym w widełkach) a w
    > okienku dostaniesz za dolara kurs kupna - nizszy o 10-15 groszy....

    Też czasem miewam transakcje tą kartą i też czasem zdarza mi się kupować dulary w
    banku,
    ale jak dotychczas wszelkie moje transakcje, były transakcjami bezgotówkowymi i nie
    widzę
    sensu "mania" karty walutowej do zakupów w Polsce. Co innego złotówkowa.
    Zawsze, nie nie zawsze od czasu jak sie wycwaniłem, to robię przelew z konta- wtedy
    liczą
    kurs dolara jak transakcji bezgotówkowej (sprzedaży)- zawsze to kilka groszy w suchym
    ;-).
    To nic dziwnego, ze pekao liczy sobie kurs sprzedaży i kurs kupna przy trans.
    gotówkowych-
    wszystkie banki tak robią- ba, tak działają wszystkie kredyty których banki udzielają
    dajmy na to w euro. Nic nowego.
    Grzegorz