  • Data: 2009-05-04 12:30:34
    Temat: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Od: "Gan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opad rąd :/
    > A co ma piernik do wiatraka? Jak państwowa, to można walić w nią nasze
    > wspólne, państwowe pieniądze?

    Chodzi mi o to, że te pieniądze płacone by były z jednej kieszeni państwa do
    drugiej. Sytuacja jest jednak troszkę inna niż relacja przedsiębiorcy
    prywatnego do państwa.
    Zgodzę się - nie powinno "walić" się pieniędzy a jeżeli już tak się stało to
    pieniądze powinny byc przeznaczone na restrukturyzację a nie przejadanie.
    Sprawa dotyczy jednak dotacji sprzed 5 lat - warto mieć to na uwadze.
    Teraz spórz na sprawę szerzej i powiedz - czy uczciwym jest, że zachodnie
    stocznie nie muszą oddawać dotacji które dostały z budżetów? Czy dotacje dla
    banków czy branży motoryzacyjnej są OK?

    > Natomiast jako przedsiębiorcy nie podoba mi się dotowanie kolosów na
    > glinianych nogach z pieniędzy moich - jako przedsiębiorcy i moich - jako
    > zwykłego podatnika. Nie wiem, co w tym jest trudnego do pojęcia.

    Nic trudnego do pojęcia - upraszczasz i idziesz bardzo wygodnym schematem.
    Ja nie piszę, że nie rozumiem Twojego stanowiska, ja się z nim po prostu nie
    zgadzam.