  • Data: 2009-05-24 22:01:28
    Temat: Re: Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "donald" YjeSl.77628$0...@n...ams2

    > To dlaczego go okradaja na kazdym kroku?

    Bo częściej nie potrafią -- pracownicy banków to tylko ludzie... ;)

    > Powiedz mi ile wynosi poniesiony koszt przez bank z:
    > utrzymanie konta

    -- wielkość ta leży poza możliwościami urządzeń pomiarowych

    > utrzymanie karty debetowej/kredytowej?

    -- niewiele więcej, ale nadal nie można tego policzyć
    (to jak z żarówką jednowatową -- niby energię ciągnie,
    ale licznikiem nie kręci)

    > ile kosztuje ban przelew?

    -- nie wiem (pewnie płacą jakimś ryczałtem)

    > Jesli np. w UK to wdszystko jest za darmo,

    -- ale to protestanci, bezBożnicy; z nami ich równasz?!

    > to skad roznice cenowe w Polsce? Bo jeszcze jedna kwote dla wszystkich bym
    zrozumial, ale eroznice i to idace nieraz w 100%... czy
    > to nie zlodziejstwo?

    100%? Zazwyczaj takie są ,,różnice'' pomiędzy czymś i zerem. ;)

    x/(x-0)=1=100% ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Teraz mnie wschody i zachody Słońca nie budzą. :)
    Budzi mnie ból pleców, ból kolan, świst w uszach...
    Ale nadal to gadzie życie -- czekam na Słońce, na wysoką temperaturę,
    na niską wilgotność, na wycieczki... Na to, aby wreszcie upuścić nieco
    nawisu szmalowego, który mi stale rośnie i rośnie... ;)