eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKosztowna pomyłkaRe: Kosztowna pomyłka
  • Data: 2019-02-05 18:59:43
    Temat: Re: Kosztowna pomyłka
    Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Bo programista pisał na umowę-zlecenie?
    >>
    >> Reklamuj. A nuż się uda. Jak się nie uda, to zawiń się stamtąd, jest
    >> tyle innych fajnych banków :)
    >>
    >
    > Próbowałem reklamować. Odpowiedzieli, że przelewu nie da się cofnąć,
    > został wykonany zgodnie z moim zleceniem.
    > Tak naprawdę, to sam nie wiem, dlaczego jeszcze w tym banku mam konto. I
    > to w zasadzie główne! Chyba tylko z powodu Kantoru Aliora. Ale teraz
    > przyszedł Revolut, więc już nawet ten pretekst odpadł. Dzisiejsze
    > stracone 50 zł zdopingowało mnie do wyniesienia się z tego banku. ;)

    Nie próbuj, tylko reklamuj. Złóż oficjalną reklamację zachowując
    wszelkie wymogi formalne. I reklamuj nie stratę, a nieprawidłowe
    działanie serwisu www. Jeśli możesz, zasymuluj podobną sytuację i
    zilustruj to albo filmem, albo wieloma zrzutami ekranu wszystkich
    kroków. Nigdzie nie jest napisane, że konto docelowe musi być ustawione
    po ustawieniu źródłowego, a nie przed.

    Ja się wyniosłem TMobile, bo mnie ten fioletowy kolor drażnił okrutnie.

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1