eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradną w KB???Re: Kradną w KB???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradną w KB???
    Date: Tue, 4 Jun 2002 11:18:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <adi0m8$jeq$1@news.tpi.pl>
    References: <1...@n...onet.pl> <adhsol$eji$1@news.onet.pl>
    <adi05p$o20$1@szmaragd.futuro.pl> <adhv15$8gm$1@news.tpi.pl>
    <adhvie$bv0$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1023182344 19930 213.25.209.18 (4 Jun 2002 09:19:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jun 2002 09:19:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:185916
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:adhvie$bv0$1@news.tpi.pl...
    >
    > Tak - najlepiej niech bank wymierza takim klientom baty - w końcu zawsze
    > mozna znaleźć kozła ofiarnego. Nikt nie rozpatruje tu Maćku wariantu
    > kradzieży - bo tak należałoby nazwać takie przywłaszczenie kasy. Ale co
    > innego gdy bank z powodu ewidentnie swojego błedu narażklienta na odsetki
    od
    > debety. A nigdzie nie jest napisne że kazdy ma śledzić wpływy na swoje
    konto
    > i obserwowac codziennie czy przypadkiem nie ma na koncie jakiejs
    nienaleznej
    > kasy.
    >

    Kasiu... klient napisal, ze zauwazyl blad. I szybko wyciagnal kase, czyli
    sam narazil sie na debet. Ja w zaden sposob nie usprawiedliwiam bledu banku.
    I bank powinien poniesc za to jakies konsekwencje, ale tytul watku chyba nie
    przystaje do opisanego zdarzenia. Klient wiedzial skad sa pieniadze i ze nie
    powinien ich dostac. Oczywiscie tlumaczy, ze miala byc nastepna faktura
    itd... ale to go z zaden sposob nie ustrawiedliwia [BTW pewnie wszesniej
    pracowal w ZUSie, bo oni tek wszystkie nadplaty biora na poczet przyszlych
    zobowiazan ;)]. Konto zostalo wyczyszczone z premedytacja, zeby zapobiec
    korekcie. Naganne jest, ze w takim wypadku przed dokonaniem korekty bank sie
    nie skontaktowal z klientem, ale w tym konkretnym przypadku ma to mniejsze
    znaczenie [bo klient o wszystkim wiedzial].

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1