eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradną w KB???Re: Kradną w KB???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!not-for-mail
    From: "Hubert Grzegorzewski" <N...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradną w KB???
    Date: Tue, 4 Jun 2002 11:43:13 +0200
    Organization: IDIOTOM MOWIMY NIE
    Lines: 38
    Message-ID: <adi20o$6kq$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <1...@n...onet.pl> <adhsol$eji$1@news.onet.pl>
    <adi05p$o20$1@szmaragd.futuro.pl> <adhv15$8gm$1@news.tpi.pl>
    <adhvie$bv0$1@news.tpi.pl> <adi0m8$jeq$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.investbank.pl
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1023183704 6810 195.216.102.6 (4 Jun 2002 09:41:44
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jun 2002 09:41:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:185924
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:adi0m8$jeq$1@news.tpi.pl...
    > Kasiu... klient napisal, ze zauwazyl blad. I szybko wyciagnal kase, czyli
    > sam narazil sie na debet. Ja w zaden sposob nie usprawiedliwiam bledu
    banku.
    > I bank powinien poniesc za to jakies konsekwencje, ale tytul watku chyba
    nie
    > przystaje do opisanego zdarzenia. Klient wiedzial skad sa pieniadze i ze
    nie
    > powinien ich dostac. Oczywiscie tlumaczy, ze miala byc nastepna faktura
    > itd... ale to go z zaden sposob nie ustrawiedliwia [BTW pewnie wszesniej
    > pracowal w ZUSie, bo oni tek wszystkie nadplaty biora na poczet przyszlych
    > zobowiazan ;)]. Konto zostalo wyczyszczone z premedytacja, zeby zapobiec
    > korekcie. Naganne jest, ze w takim wypadku przed dokonaniem korekty bank
    sie
    > nie skontaktowal z klientem, ale w tym konkretnym przypadku ma to mniejsze
    > znaczenie [bo klient o wszystkim wiedzial].
    >
    > Maciej


    Nie wiem dokladnie jakie ma to osadzenie prawne, ale mimo wszystko uwazam,
    ze przy prowadzeniu dzialalnosci gospodarczej nie jestes w stanie caly czas
    panowac nad stanem swojego konta co do zlotowki - jesli masz malo wplywow,
    jest to jeszcze mozliwe, ale przy np. kilkudziesieciu dziennie ??? W tym
    wypadku blad popelnil bank przelewajacy pieniadze na konto klienta i on
    powinien poniesc konsekwencje - ja nie musze sprawdzac czy sa to pieniadze
    od kontrahenta X czy Y a moze Z. Uwazam, ze reklamacja powinna przyniesc
    efekty - trzeba opisac cala sytuacje, niekoniecznie wspominajac o tym, ze
    klient wiedzial o pomylkowej nadplacie.
    Aha, zauwaz jeszcze, ze klient mogl np. pomyslec, ze to kontrahent (a nie
    jego bank) sie pomylil i chcial mu te pieniadze oddac - sytuacja czysto i
    wylacznie hipotetyczna i co wtedy? Zarzut zlej woli jakos upada... ?

    Pzdr
    Hubert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1