  • Data: 2004-02-22 10:39:10
    Temat: Re: Kradziez karty-6 minut roznicy
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jahckal" <jahckal@...j.a.b.b.e.r.p.l...org> wrote in message
    news:c18lm1$su0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > najwazniejsze, ze jest karta (oby byla jeszcze w poniedzialek :).
    > dostanie ja bank przy pomocy policji. wystapi do merchanta o kopie
    > dokumtow obciazeniowych i porowna podpisy. jesli sa rozne - buli
    > merchant.

    Co nie jest rownoznaczne z oddaniem pieniedzy cardholderowi ;).
    Nalezy pamietac, ze skutkiem reklamacji moze byc 1 z 4 wariantow

    1/ issuer odzyskuje kase od merchanta i oddaje ja cardholderowi
    2/ issuer nie odzyskuje kasy od merchanta i nie uznaje reklamacji
    cardholderowi
    3/ issuer nie odzyskuje kasy od merchanta ale uznaje raklamacje
    cardholderowi
    4/ issuer odzyskuje kase od merchanta i nie oddaje jej cardholderowi

    Pozdrawiam
    Maciej