  • Data: 2007-02-04 13:21:56
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej [KK]
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04.02.2007 RobertS <r...@x...pl> napisał/a:

    > no chyba, ze masz limit ustawiony na 0zl!
    >
    > a jak stracisz debetowke to jaki bedzie scenariusz?

    Taki, że nic z bankomatu nie wyciągną, bo:

    1. w sklepie płacę KK na podpis
    2. nawet jeśli punkt 1. nie miałby miejsca, to na karcie debetowej mam
    105 zł, żeby wyjąć 100 zł na piwo (i ew. prowizję za wyjęcie z obcego bankomatu).
    Jak chcę wyjąć więcej, to przez telefon lub jeszcze z domu, przez Internet,
    przelewam tyle ile mi trzeba na ten rachunek a kartą i wyjmuję.

    > wyczyszcza konto do zera lub bardziej jezeli masz kredyt w koncie, a na
    > debetowkach sie raczej limitu 0zl dla wyplat z bankomatu nie ustawia, bo
    > wlasnie do tego sluza...

    Trzymanie jakiejkolwiek kasy (lub limitu kredytowego) na rachunku
    powiązanym z dowolną kartą autoryzowaną PINem to kręcenie sobie stryczka na
    własną głowę.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/