  • Data: 2007-02-05 09:43:53
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej [KK]
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Ale ja nie o tym, co będzie OD momentu zastrzeżenia, względnie PRZED
    > ale objęte ubezpieczeniem (bo to już zależy od samego ubezpieczenia).
    > Mam na myśli transakcje wykonane na 1, 3 5, 7, 13 itd. dni PRZED
    > zgłoszeniem utraty karty, za które klient odpowiada ustawowo do kwoty
    > 150 ojro, a powyżej bank.

    Sytuacje taka, ze 13 dni przed utrata karty ktos zrobi transakcje na
    klona karty, a ja tego nie zauwaze i dam sobie ukrasc karte dwa
    tygodnie pozniej, uwazam za wystepujaca nader rzadko.

    Generalnie mozliwosci sa dwie:

    1) transakcja na klona - karte mam przy sobie, okazuje w banku i
    podpis jest z czym porownac.
    2) kradziez karty - zglaszam i zastrzegam.

    MJ