    From: simon <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradzież z bankomatu!!!
    Date: Sat, 20 Jul 2002 10:39:18 +0000 (UTC)

    minik znowu nadaje:

    > Nie w tym rzecz. Nie mozna skreslac banku po jednym feralnym
    > zdarzeniu. Ja jestem klientem od 2 lat i nigdy nie mialem z nimi
    > przykrego doswiadczenia, wrecz przeciwnie, same pozytywy (np. VC bez
    > papierkow).

    Nie w tym rzecz. Nie można odbierać człowiekowi prawa do własnej opinii.
    JarekW opisał rzeczowo swoje przygody i podsumował "nie polecam". Widzisz
    tu gdzieś jakąś nadiinterpretację, bo ja nie. Mozna przypuszczać, że nie
    było to jego jedyne złe doświadczenie z M, ale i tylko (sic!) po zniknięciu
    5 kzł z konta ja również bym tego banku nie polecał. Wiesz czemu się
    czepiam? Bo pełno na grupie "wyważonych" głosów, że komuś podwójnie
    rozliczyli tranzakcję z karty albo www słabo chodzi i od razu ten czy ów
    bank to oszuści, złodzieje, kretyni. A tu masz normalny rzeczowy post, o
    konkretnym przypadku, bez nadmiernych emocji - że więcej takich postów by
    się chciało. I ty na to wyskakujesz jak minik z konopii "a ja wręcz
    przeciwnie". Owszem, twoja opinia, twoje prawo. Tylko nie wiem, co
    właściwie to miało być, ale wyszedł ci przedrzeźniający pięciolatek.

    A że opinia Jarka nie na jednym zdarzeniu bazuje, to juz napisał niżej.
    Jeśli chodziło ci o to, żeby wyciągnąć na grupę jeszcze trochę brudu z M,
    to sie udało. Teraz (teraz dopiero!) z nim dyskutuj. Chyba że powiesz, że
    to wszystko po prostu nie miało miejsca, bo tobie się nie zdarzyło.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........