  • Data: 2010-05-18 22:23:08
    Temat: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > To niech sprecyzuje jakim dokladnie sposobem to zrobilo.
    > Bo chwilowo to nie jest tak, ze jeden bank moze sobie "zabierac"
    > pieniadze z konta klientom innych bankow. A przynajmniej nie
    > w taki sposob.

    Wiem na pewno, że niedawno było to możliwe, choć nie wiem, czy akurat w tej sytuacji.
    Bodajże można było cofnąć periodyki czy polecenia zapłaty i jeszcze coś, na co klient
    banku dłużnika (czyli w tym wypadku Multi -- klient naszej grupy) wcześniej wyraził
    jakąś (konkretnie jakąś) ogólną zgodę. Pamiętam, że banki nawet
    proponowały/deklarowały
    wspólne ustalenie bezpłatnego autopobierania. Być może takie podbieranie jest możliwe
    także i w innych sytuacjach, z których jakąś podpada po to, co się tu wydarzyło.
    (albo raczej -- to, co się tu wydarzyło, podpada pod jakąś ogólną zasadę
    umożliwiającą wzajemne podbieranie)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'