    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    Date: Thu, 20 May 2010 16:09:12 +0400

    Marcin Piekarski <m...@i...pl> dared to write:

    > Po czym wnosisz że dostałem przelew na którego nie miałem umowy ?
    > Wszystkie przelewy w dniu błędnego przelewu były moich klientów.

    Miałeś umowę na przelew???

    Umowa jest na usługi, i system w Twoim przedsiębiorstwie musi zawsze upewniać się, że
    klient rzeczywiście dokonał zakupu.

    Przykładowo: kliknięcie "doładuj" powinno być traktowane jako zawarcie umowy
    (technicznie np. generować unikalny wpis w bazie danych) - a otrzymanie przelewu z
    tym identyfikatorem być traktowane jako zapłata za wykonanie umowy.

    W takim przypadku system automatycznie odrzucałby przelewy przychodzace z błędnymi
    identyfikatorami.

    k.