eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradzież z konta ? - MultibankRe: Kradzież z konta ? - Multibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 21 May 2010 12:42:45 +0200
    From: Marcin Piekarski <m...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    References: <4bf2b62d$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsugrm$eqe$3@inews.gazeta.pl>
    <4bf2dee6$0$19160$65785112@news.neostrada.pl> <ht0n8c$3c3$1@news.onet.pl>
    <4bf407ab$0$2601$65785112@news.neostrada.pl> <ht18iv$2ts$1@news.onet.pl>
    <4bf428db$0$2592$65785112@news.neostrada.pl> <ht1dqo$ofh$1@news.onet.pl>
    <4bf44812$0$2601$65785112@news.neostrada.pl> <ht38oq$vmf$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ht38oq$vmf$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <4bf663ac$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213.25.76.230
    X-Trace: 1274438572 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2603 213.25.76.230:49189
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:527982
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Po czym wnosisz że dostałem przelew na którego nie miałem umowy ?
    >> Wszystkie przelewy w dniu błędnego przelewu były moich klientów.
    >
    > Miałeś umowę na przelew???
    >
    > Umowa jest na usługi, i system w Twoim przedsiębiorstwie musi zawsze upewniać się,
    że klient rzeczywiście dokonał zakupu.


    Tak posiadam umowę w której klient za wykonana usługę zobowiązuje się
    płacić przelewem na podane konto i z ustalonym tytułem przelewu.

    W jaki sposób mam się zabezpieczyć skoro dostałem od klienta przelew z
    godnie z umową ? tytuł się zgadza dane się zgadzają pieniążki też się
    zgadzają. Zgodnie z tym wykonuje mu usługę i wystawiam fakturę i mu ją
    odsyłam. A teraz po 11 dniach bank zabiera mi pieniążki bez żadnego
    wyjaśnienia. Możliwe że to normalne ale ja się pierwszy raz z tym spotykam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1