eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradzież z konta ? - MultibankRe: Kradzież z konta ? - Multibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 21 May 2010 12:54:36 +0200
    From: Marcin Piekarski <m...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    References: <4bf2b62d$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4bf2b62d$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 60
    Message-ID: <4bf66673$0$19180$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213.25.76.230
    X-Trace: 1274439283 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19180 213.25.76.230:49198
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:527983
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-18 17:45, Marcin Piekarski pisze:
    > Witam.
    > Sytuacja następująca loguje się dziś na firmowe konto w multi i widzę że
    > między przelewami przychodzącymi jest: przelew zewnętrzny wychodzący -50zł
    > Tytuł operacji ZWROT PODWÓJNEJ PŁATNOŚCI Z 07.05.2010
    > Rachunek odbiorcy 63 1020 5561 0000 3902 0002 5957
    > Nazwa odbiorcy BANK POLSKI S.A. PKOBP ODDZIAŁ 56 W WARSZAWIE
    >
    > Z uwagi że do mojej firmy wpływa dziennie kilkadziesiąt przelewów
    > dziennie wszystkie w podobnej kwocie i niektóre podwójnie to nie jestem
    > w stanie stwierdzić o jaką podwójną płatność chodzi.
    >
    > Dodam że wszystkie wpływy są na bieżąco księgowane i wysyłane do
    > klientów fakturki nawet te podwójne.
    > Dzwonie do Multibanku na infolinie i pytam o co chodzi i której
    > płatności to dotyczy, Pani z infolinii niebyła w stanie określić
    > dokładnie o co chodzi gdyż u niej w systemie niema żadnych więcej
    > informacji na temat tego pobrania poza tym który widnieje u mnie na
    > koncie i zasugerowała bym sprawę wyjaśniał z PKOBP.
    >
    > Mam do was pytanie czy to normalna procedura ? że dowolny Bank może
    > pobrać kasę z innego banku nie informując o szczegółach pobrania?. Nie
    > jestem klientem PKOBP a multibank niema żadnych informacji które by
    > wyjaśniły sytuację. Mogę podzwonić po klientach którzy wpłacili
    > podwójnie w tym dniu i zapytać czy znają sprawę ale wg mnie nie tędy droga.
    >
    > Dziękuje z góry za opinie w tej sprawie.
    >
    >


    Mam Odpowiedź na reklamacje:

    Szanowny Panie,
    w związku z reklamacją uprzejmie informujemy, że w dniu 7 maja 2010
    roku Bank PKO BP S.A zrealizował
    dwukrotnie dyspozycję pojedynczego przelewu na Pana rachunek firmowy w
    MultiBanku. Z
    uwagi na zaistniałą sytuację Bank PKO BP S.A zwrócił się do MultiBanku z
    prośbą o
    zwrot błędnie przekazanej kwoty. W związku z powyższym, na podstawie
    paragrafu 155
    Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bieżących w MultiBanku,
    założona
    została blokada na kwotę 50,00 PLN a następnie dokonano korekty
    księgowania i zwrotu
    środków do Banku PKO BP S.A.

    Przepraszamy za niedogodności.

    Wyrażamy nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla Pana pomocne i
    wystarczające.

    Z poważaniem
    MultiBank


    W reklamacji poprosiłem o wskazanie którego przelewu dotyczy korekta i
    nic na ten temat nie odpisali. Odpowiedź ogólnikowa napisze jeszcze raz
    im zapytanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1