eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradzież z konta ? - MultibankRe: Kradzież z konta ? - Multibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not
    -for-mail
    From: MAR <m...@s...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    Date: Fri, 21 May 2010 21:03:52 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 47
    Message-ID: <ht6lel$atv$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4bf2b62d$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsugrm$eqe$3@inews.gazeta.pl>
    <4bf2dee6$0$19160$65785112@news.neostrada.pl> <ht0n8c$3c3$1@news.onet.pl>
    <4bf407ab$0$2601$65785112@news.neostrada.pl> <ht18iv$2ts$1@news.onet.pl>
    <4bf428db$0$2592$65785112@news.neostrada.pl> <ht1dqo$ofh$1@news.onet.pl>
    <4bf44812$0$2601$65785112@news.neostrada.pl> <ht38oq$vmf$1@news.onet.pl>
    <4bf663ac$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-0-142.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1274468629 11199 78.8.0.142 (21 May 2010 19:03:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 19:03:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <4bf663ac$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:528030
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010.05.21 12:42, Marcin Piekarski pisze:
    >
    > Tak posiadam umowę w której klient za wykonana usługę zobowiązuje się
    > płacić przelewem na podane konto i z ustalonym tytułem przelewu.

    No to przecież muszą być 2 przelewy od tego samego klienta z takim samym
    tytułem przelewu.
    Jeśli tytuł przelewu jest unikatowy, to chyba nie ma problemu?

    > W jaki sposób mam się zabezpieczyć skoro dostałem od klienta przelew z
    > godnie z umową ? tytuł się zgadza dane się zgadzają pieniążki też się
    > zgadzają. Zgodnie z tym wykonuje mu usługę i wystawiam fakturę i mu ją
    > odsyłam.

    Skoro wpływ na konto zgadza się z umową, to znaczy że nie było
    podwójnego przelewu.
    A jeśli był, to:
    wystawiono fakturę na kwotę 2 razy wyższą niż w umowie
    lub
    wystawiono fakturę na kwotę z umowy, a kwota z drugiego przelewu została
    przeoczona

    >A teraz po 11 dniach bank zabiera mi pieniążki bez żadnego
    > wyjaśnienia. Możliwe że to normalne ale ja się pierwszy raz z tym spotykam.

    Masz rację, domagając się dokładnych informacji o zaistniałej sytuacji:
    Skoro PKOBP raz się pomylił, to jest mało wiarygodny i drugi raz też
    mógł i nie było podwójnej wpłaty na Twoje konto.


    --
    Mar

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1