    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt Bank - Ekstrakonto VIP - opinie?
    Date: Wed, 25 Jul 2007 09:48:34 -0700

    On 25 Lip, 14:14, "Leszek" <b...@s...pl> wrote:
    > Witam
    > Mam konto Złoty Sezam w BPH. 20 zł za obsługę i kolejne 4 lub 10 za
    > obsługę dwóch kart. To do 30 zł przy 15 za Ekstrakonto VIP w Kredyt
    > Banku (9 zł/mc przy minimalnej opłacie za karty). KB pojawił się w moim
    > mieście, są bankomaty (w tym euronet), opłaty za karty nie ma, więc
    > zastanawiam się nad przeniesieniem. Darmowe przelewy, zlecenia stałe 3
    > zł (jednorazowo przy ustawianiu), etc, obsługa przez internet (z
    > tokenami). W zasadzie płacę do połowy mniej. Musiałbym zapłacić 70 zł
    > przy przyznaniu takiego samego limitu zadłużenia.
> [...]

    Poczytaj o pakiecie Ekstrapomoc. Działa na podobnych zasadach jak
    Pakiet Pomocny oferowany przez Elvię.
    Bardzo przydatna rzecz. Ja już korzystałem w tym roku dwukrotnie, raz
    zgłaszałem naprawę pralki a drugim razem przeciekał zawór. Organizacja
    ekipy w pół godziny, a naprawa nie kosztowała nic.
    Jeżeli znajdziesz kogoś drugiego z rodziny kto się przeniesie do
    Kredyt Banku to wtedy w opcji Razem Ekstrakonto VIP będzie CIę
    kosztować tylko 12,99 PLN.