  • Data: 2009-07-12 12:03:47
    Temat: Re: Kredyt Bank - nowy TOiP
    Od: Gniewko <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-07-10 14:55, *wspolna-flaszka.pl* napisał(a) co następuje:

    > tylko kretyn (lub ktos z musu) ma otwartego rora w kredyt banku, jak mi mama
    > powiedziala ile za niego placi
    > miesiecznie to az mi sie z zalu plakac chcialo. Czyste frajerstwo.

    Mam tam Ekstrakonto VIP za 12,99 miesięcznie w programie "Razem"
    (standardowo 15,99). Dwie karty do bankomatu gratis. Grubo ponad cztery
    tysiące bankomatów w kraju gratis. Dostęp do konta przez internet gratis,
    przelewy i inne operacje robione przez internet gratis. Historia rachunku do
    pół roku wstecz w zupełności mi wystarcza, bo na bieżąco zapisuję sobie na
    dysku potwierdzenia operacji, które wykonuję w necie. Do tego dochodzi
    ubezpieczenie NNW na 20k gratis przez cały okres posiadania rachunku i
    całkiem niezły pakiet Assistance z którego już też miałem okazję skorzystać
    gdy w weekend rozwalił mi się zamek w drzwiach. W placówce banku nie bywam
    praktycznie wcale bo tego nie potrzebuję, więc najnowsze podwyżki raczej
    mało mnie dotkną. Jeśli to wszystko kosztuje mnie 12,99 na miesiąc to nie
    uważam się za kretyna. Proponuję dobrze zapoznać się z ofertą banku i
    dopiero potem ewentualnie oczerniać tych, którym ta oferta odpowiada.
    Uprzedzając Twoją kontrargumentację wcale nie uważam że jest to najlepsza
    oferta na rynku. Mnie po prostu satysfakcjonuje.

    --
    *Gniewomir*
    Uważaj aby twój język nie obciął Ci głowy - przysłowie arabskie