  • Data: 2003-10-16 12:35:20
    Temat: Re: Kredyt Bank w Lublinie
    Od: "KK" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jest możliwe i pani miała rację. widocznie jest bardziej
    kompetenta od
    > kolegi.

    Tylko że mogła mnie o tym poinformować na miejscu,
    przy pierwszej wizycie. a nie zepsuty cały dzień, bo cos wyszło nie
    tak,
    bo trzeba pojechać znowu, postać w kolejce za wolnym okienkiem....
    i dla czego w każdej wypowiedzi tej pani była inna cena za usługę?
    Przepraszam, ale jako klient nie lubię gdy traktuje
    się mnie jak niższą formę życia.
    I nie zrozum mnie źle nie życzę sobie na wejście
    uśmiechu nr 5 od wieszaczka za ladą,
    chodzi mi tylko o rzetelną obsługa klienta oraz szybkie załatwienie
    sprawy.
    Ja rozumiem że każdy ma przełożonego, regulaminy,
    siakieś akty kierownictwa wewnętrznego i inne zaśmiecajki,
    ale za coś do jasnej ciasnej bierze pieniądze,
    chyba za odrobinę profesjonalizmu?
    BTW gdybym ja traktował tak petentów,
    to już dawno moja nazwisko przewalało
    by się w kilku wyrokach NSA.

    > Bank za pol. wypłaty walutowe pobiera koszty i prowizje zgodnie z
    tabela.
    > W innych bankach też by tak było, domyslam sie ze przelew był
    realizowany
    > via SWIFT. Jak niby inaczej miała przelać te kase ?

    Dobre pytanie, jestem tylko klientem, nie znam się na tym.
    Myślałem że ta pani bierze pieniądze za coś więcej
    niż tylko automatyczne wypełnianie druczków

    > Skoro było to tak blisko (lokalnie), może jednak lepiej było
    przenieść
    > walutę.
    > I nie zdziw się, panie Jaromirze, jak bank-odbiorca cos z tej kasy
    jeszcze
    > sobie szarpnie.

    Wybacz ale nie lubię nosić się z walutą i bilonem po ulicy,
    jestem na to z przyczyn obiektywnych wyczulony.
    A z tym bankiem odbiorcą to masz na myśli oczywiście tylko bank
    docelowy?
    Wiesz chciałbym wiedzieć wcześniej ile mnie to może kosztować.
    O bank docelowy to jestem spokojny,
    tak się składa że też jestem ich wieloletnim klientem
    i jak na razie współpraca jest bezproblemowa.
    Poleciłbym go wszystkim, jednak nie każdego stać tam na konto:/

    pozdrawiam
    Krzysztof K.