    From: "_=_" <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt denominowany i zwykły ?
    Date: Mon, 3 Jul 2006 11:23:06 +0200

    > Chyba raczej odwrotnie... Od kaucyjnej 19 zł.

    Być może, że się pomyliłem. Nie jestem pewien bo nie mam PCC przed sobą.

    > Kredyt w obcej walucie mozesz splacac bezposrednio w tej walucie. Jest to
    > opcja zdecydowanie lepsza od tej drugiej i zyski z tego tytulu na pewno
    > przekrocza koszt wpisania hipoteki. Kredyt denominowany splacasz w zlotych
    > i jestes dymany na spreadzie kursowym.

    hmmm, a to ciekawe, a co w przypadku gdy raty płacone są pln.

    Wtedy bank przelicza po kursie sprzedaży, czy nie ? Czyli spreed jest, bo
    przelicznie kredytu podczas uruchomienia nastąpiło po kursie kupna.

    Ja chyba czegoś nie ruzumiem :(

    pozdrawiam,
    sebastian