  • Data: 2007-03-04 12:40:50
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny PLN<>CHF ??
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news> szukaj wiadomości tego autora

    Piterson wrote:

    > Wiesz, ostatecznego kosztorysu jeszcze nie mam, poki co potrzebuje na
    > dzialke 100k, a pozniej troche potrwa, zanim zalatwie formalnosci,
    > dokumentacje, zdecyduje sie na projekt, wiec bede potrzebowal jeszcze miedzy
    > 200-300k. Jednak na walute musze sie zdecydowac juz teraz...

    Zaraz zaraz, nie masz nawet projektu jeszcze, a wiec rowniez nie masz
    pozwolenia na budowe i paru innych papierkow, a chcesz brac kredyt na
    budowe? O ile wiem to w zadnym banku nie dostaniesz kredytu na budowe
    bez prawomocnego pozwolenia na budowe. Na poczatek bedziesz musial wziac
    na sama dzialke a potem drugi kredyt na budowe lub podwyzszenie kwoty
    pierwszego.

    Jarek