  • Data: 2006-03-15 19:48:54
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - by3BO| potem Fortis. Co teraz?
    Od: z...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tak na 10 lat, to ja bym raczej polecal PLN. Opcji jest pare. A skad kolega
    > jest, to moze cos poradzę?

    Katowice. I przy takiej kwocie różnica w racie jest bardzo duża (na korzyść CHF
    oczywiście). Nawet z uwzględnieniem różnic kursowych nie potrafię znaleźć
    sensownego wytłumaczenia wyższość PLN (poza ryzykiem). Ale nie chodzi mi teraz o
    szukanie wyższości konkretnej waluty, tylko o ciekawe oferty. Mam już
    zestawienie ze Smartbanku, dostałem mało konkretne propozycje z GE oraz
    Millenium. mBank nie odezwał się od dwóch tygodni (mimo, że jestem tam stałym i
    dobrym klientem), z Fortisa zrezygnowałem po telefonicznej rozmowie z
    konsultantem. Wybieram się jeszcze do PKO BP. Gdzie jeszcze??? Tego właśnie nie
    wiem.