  • Data: 2002-01-16 21:00:22
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek Ptak" napisał
    > rozgladam sie za kredytem hip. dzwonilem do kilku bankow i obliczyli,
    > ze moge wziac ok. 120 000 na 25 lat.
    > gdzie obecnie maja najlepsza oferte: oprocentowanie i min. formalnosci
    > (np. bez jakis tam wyciagow z ROR)

    Wg mnie to będzie ci ciężko znależć taki zestaw, tzn. tam gdzie oferta
    jest atrakcyjna (odsetki) wymagania co do kwitów rosną (i odwrotnie
    - chcesz szybko i bez formalności: płać więcej)
    Jeśli chodzi o stawki, to polecam HypoVereinsbank:
    w walutach LIBOR 6M dla danej waluty + 2,5% marży.
    Ale kwitów trochę potrzeba, żeby się z nimi dogadać.

    Jacek Kurowski