  • Data: 2009-09-02 11:52:01
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na działkę
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 09:44:17 +0200, Pete napisał(a):

    > Jeden już tu taki był, który uważał, że jak 100 razy napisze, że ziemia
    > powinna kosztować 50zł/m2 to tak się stanie.
    >
    > Ludzie widzą, jakie są ceny na rynku i nikt nie wystawi za cenę, jaką Ty
    > uważasz za akceptowalną.

    Jeśli nikt nie kupi, to w końcu będzie zmuszony wystawić. Coś pisałeś o
    wolnym rynku ;)

    Jednak z tego co zauważyłem, znakomita część takich masakrycznych ofert
    jest wystawiana wielokrotnie od dłuższego czasu, więc może kiedyś dotrze.

    Owczy pęd do kredytów "bo będzie drożej" już się chyba uspokoił?

    > Miasto Wrocław wystawia za taką cenę i jakoś znajduje nabywców, nie
    > sądzę by ceny jakoś drastycznie spadły w dół.

    No tak, ale działka w mieście różni się trochę od takiej 10-20km pod
    miastem. A nawet w takiej odległości potrafią sobie winszować cenę z
    sufitu.

    http://wrosystem.um.wroc.pl/appl/przetargi/nieruchom
    osci/sprzedaz/
    (też nie jest różowo - drugi..., czwarty.... przetarg)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl